چگونه صفحه ماباتو خود را تبلیغ کنیم؟

ماباتو این هدف را دنبال می‌کند که هر تولیدکننده محتوا، هنرمند، موزیسین و هر شخصی که در هر حوزه‌ای فعالیت می‌کند بتواند از هنر، مهارت و توانایی خود کسب درآمد کند. اما صرف داشتن چنین ویژگی‌هایی نمی‌تواند ارزش آفرینان را به درآمد مناسبی برساند و شما به آن نیاز دارید تا صفحه ماباتو خود را تبلیغ کنید.

اما از آنجایی که درآمد ارزش آفرینان از طریق حق اشتراک هایی است که طرفداران آن‌ها در ازای دسترسی به محتواهای هر ارزش آفرین پرداخت می‌کنند، بنابراین نیاز دارند تا با استفاده از روش‌هایی طرفداران و مخاطبان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی را به صفحه خود در ماباتو دعوت کنند تا در چنین بستری فعالیت آن‌ها را نیز دنبال کنند.

ولی تبلیغات کردن و دعوت از طرفداراتان به حضور در صفحه شخصی و اختصاصی شما در ماباتو شاید سخت‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کنید. در حالی که انجام چنین کاری و بالارفتن تعداد مخاطبان و طرفداران‌تان به افزایش درآمد شما در ماباتو کمک می‌کند.

چگونه طرفداران و مخاطبان واقعی خود را شناسایی کنیم ؟

مخاطبان و طرفداران واقعی شما در حقیقت کسانی هستند که دوست دارند بدانند شما دقیقا چه فعالیتی انجام می‌دهید. پیج اینستاگرام، کانال یوتیوب و کانال تلگرام شما را فقط به این دلیل دنبال می‌کنند که می‌خواهند بدانند چه اتفاقی در پشت صحنه فعالیت شما رخ می‌دهد یا زودتر از عموم مردم به مطالب، محتواها، ویدیوها و عکس های شما دسترسی پیدا کنند.

اما در ابتدا مهم است که بدانید آن‌ها را بیشتر در کدام یک از صفحات و کانال‌ها با شما در ارتباط هستند و با فعالیت‌تان در تعامل هستند. به همین دلیل برای شروع بررسی پیج اینستاگرام، کانال تلگرام یا یوتیوب‌تان می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد تا بستری را پیدا کنید که مخاطبان و طرفداران واقعی‌تان آنجا حضور دارند.

در ادامه قصد داریم روش‌ها و راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که این امکان را به شما می‌دهند تا از تبلیغ صفحه شخصی ماباتو خود نتیجه‌ی مطلوبی کسب کنید.

تبلیغ صفحه ماباتو

۱- هرگز به یک بار تبلیغ اکتفا نکنید.

تبلیغ کردن در هر یک از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی به طور ذاتی زمان زیادی نیاز دارد تا بتوانید نتایج مطلوبی از آن دریافت کنید. بنابراین دیدن یک پست یا استوری کوتاه در یک بازه‌ی زمانی محدود و مشخص به این منجر نمی‌شود که مخاطبان و طرفداران‌تان به درستی ترغیب شوند که به صفحه شخصی‌تان در ماباتو مراجعه کنند.

پس زمانی که می‌خواهید صفحه شخصی ماباتو خود را تبلیغ کنید، به جنبه‌های دیگری نیز اشاره کنید. به عنوان مثال مزایای استفاده از پلتفرم ماباتو یا هدایا و پاداش‌هایی که مخاطبان و طرفداران‌تان در ازای پرداخت حق اشتراک‌ها دریافت می‌کنند.

این کار باعث می‌شود تا مخاطبان و طرفداران‌تان تعداد بیشتری محتواهای تبلیغاتی در ارتباط با فعالیت شما ببینند و در نتیجه بهتر با جنبه‌های مختلف فعالیت و نحوه عملکرد شما در پلتفرم ماباتو آشنا شوند.

تبلیغ صفحه ماباتو

۲- هر محتوایی که در صفحه ماباتو خود منتشر کنید را هم با طرفداران‌تان به اشتراک بگذارید.

هر لحظه که محتوای جدیدی در صفحه‌ی ماباتو خود منتشر می‌کنید، محتواهای دیگری متناسب با شبکه اجتماعی یا کانالی که در آن فعالیت دارید، تولید و منتشر کنید.

جدای از اینکه محتواهایی که شما در صفحه ماباتو خود منتشر می‌کنید، به سطحی اشتراکی متصل است یا حالتی عمومی دارد، به مخاطبان و طرفداران‌تان این امکان را بدهید تا بفهمند که شما همچنان با آن‌ها ارتباط دارید و هرگز قطع نشده است.

تبلیغ صفحه ماباتو

۳- از مزیت دنبال کردن‌تان در ماباتو به آن‌ها بگویید.

برای شروع فعالیت و رسیدن به درآمدی مناسب شما نیاز به مخاطبان و طرفداران جدید دارید. اما فرموش نکنید که این مخاطبان و طرفداران قبلی و فعلی‌تان بوده‌اند که شما را به این نقطه و جایگاه رسانده‌اند. بنابراین با قدردانی و سپاس از کاری که انجام داده‌اند، به دیگران نشان بدهید که مخاطبان و طرفداران‌تان چقدر برای شما ارزشمند هستند. در حقیقت باعث می‌شود تا افراد بیشتری به دنبال کرده صفحه ماباتو شما ترغیب و تشویق شوند.

۴- محتواهای ویژه‌تری در اختیار آن‌ها قرار بدهید.

دسترسی داشتن به محتواهای باکیفیت‌تر و فراتر از پست‌ها و استوری هایی که در اینستاگرام از شما می‌بینند، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای خواهد بود که شما می‌توانید به مخاطبان و طرفداران‌تان ارائه بدهید.

به عنوان مثال ویدیویی از اتفاقات و لحظات جذابی که در پشت صحنه فعالیت‌تان رخ می‌دهد، می‌تواند به نوعی همان پیشنهاد فوق‌العاده شما برای مخاطبان و طرفداران‌تان باشد.

تبلیغ صفحه ماباتو

۵- با یادآوری مزیت‌های دنبال کردن‌تان آن‌ها را به طرفداران ثابت خود تبدیل کنید.

همیشه بهترین مزیت‌ها و امکانات به افرادی تعلق می‌گیرد که جز بهترین مخاطبان و طرفداران‌تان هستند بنابراین اینکه بتوانید با استفاده از روشی مخاطبان و طرفداران معمولی‌تر خود را ترغیب کنید تا با پرداخت حق اشتراک‌های سطح‌هایی ویژه‌تر به طرفداران درجه یک شما تبدیل شوند.

به همین دلیل یادآوری مزیت‌های دنبال کردن شما از این جهت برای شما مفید خواهد بود که باعث بالارفتن تعداد طرفداران ویژه‌ی شما می‌شود.

۶- از پیشرفت‌های خود در ماباتو با آن‌ها صحبت کنید.

به همه اعلام کنید که استفاده از ماباتو چه تغییراتی در سبک زندگی شما ایجاد کرده است و در پیشرفت‌تان چه نقشی ایفا کرده است. به عنوان مثال یکی از این موضوعات می‌تواند رسیدن به هدفی باشد که با استفاده پلتفرم ماباتو به آن رسیده‌اید.

سخن پایانی، نتیجه‌گیری :

مهم نیست از کدام استراتژی برای گفتگو با مخاطبان خود استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که حامیان بالقوه و فعلی شما فقط مردم هستند. با آنها همانطور که با دوستان خود صحبت می کنید، صحبت کنید و به خاطر بسپارید، آنها می خواهند فعالیت شما و خود شما را دنبال کنند، چرا که فعالیت و کاری که انجام میدهید برای آن‌ها ارزشمند است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *